Znajdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące Zabawkowego Boxa.
Co w sytuacji, gdy jeden z elementów zestawu ulegnie zniszczeniu lub zagubieniu?
Rozumiemy, że podczas zabawy niektóre elementy mogą ulec zużyciu lub zagubić się. Prosimy jednak o dbanie o zabawki, tak jakby były Twoją własnością. W przypadku zagubienia lub zniszczenia elementu zestawu, prosimy o kontakt z nami. W zależności od sytuacji, możemy naliczyć opłatę za brakujący lub uszkodzony element, aby pokryć koszty jego wymiany.
Czy istnieją różne zestawy zabawek dla chłopców i dziewczynek?
Czy mogę zawiesić subskrypcję?
Czy mogę zrezygnować z subskrypcji?
Czy w cenie doliczony jest koszt wysyłki i odsyłki boxa?
Czy wysyłacie zestawy za granicę?
Czy zabawki są nowe?
Czym jest subskrypcja i jak to działa w praktyce?
Jak jest liczone 30 dni?
Jak odbywa się proces płatności?
Jak wygląda odesłanie boxa?
Kiedy otrzymam kolejny zestaw?
Kiedy otrzymam pierwszy box?
Kiedy wysyłacie zamówienia?
Kiedy wysyłka zostaje zrealizowana?
W jaki sposób dbacie o czystość zabawek?
Z czego składa się Zabawkowy BOX?
Masz więcej pytań?
W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań napisz: info@zabawkowybox.pl