Częste pytania

Czym jest subskrypcja i jak to działa w praktyce?

Subkrypcja to zamówienie comiesięcznej dostawy BOXa z zabawkami dla Twojego dziecka, za którą opłata pobierana jest automatycznie. Korzystamy z międzynarodowego systemu płatności Stripe

Czy w cenie doliczony jest koszt wysyłki i odsyłki boxa?

Tak, koszt kuriera lub paczkomatu jest po naszej stronie.

Czy mogę zrezygnować z subskrypcji?

Tak, po zalogowaniu w zakładce "Moje konto" jest możliwość zrezygnowania z subskrypcji w dowolnym momencie. Możesz również zawiesić subskrypcje na dowolnie długi okres czasu.

Jak wygląda odesłanie boxa? Kiedy otrzymam mój box?

Przy wyborze:

Co się stanie jeśli zabawka zostanie uszkodzona lub zgubiona?

Nie martw się, takie rzeczy się zdarzają. Napisz do nas, a na pewno znajdziemy sposób, aby rozwiązać ten problem.
W zależności od stopnia uszkodzenia wycenimy koszt naprawy w porozumieniu z producentem . Jeśli zabawka ulegnie znacznemu zniszczeniu bądź zagubieniu możemy przyjąć od Ciebie jej zamiennik bądź umówimy się na pokrycie kosztów zakupu nowej. Na pewno razem dojdziemy do porozumienia 🙂
Działamy na korzyść naszych Zabawkowiczów.

Ta strona używa plików Cookies do prawidłowego funkcjonowania.