Częste pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące Zabawkowego Boxa.

Filtruj tematy

Lista

Co w sytuacji, gdy jeden z elementów zestawu ulegnie zniszczeniu lub zagubieniu?

Rozumiemy, że podczas zabawy niektóre elementy mogą ulec zużyciu lub zagubić się. Prosimy jednak o dbanie o zabawki, tak jakby były Twoją własnością. W przypadku zagubienia lub zniszczenia elementu zestawu, prosimy o kontakt z nami. W zależności od sytuacji, możemy naliczyć opłatę za brakujący lub uszkodzony element, aby pokryć koszty jego wymiany.

Czy istnieją różne zestawy zabawek dla chłopców i dziewczynek?

Czy mogę zawiesić subskrypcję?

Czy mogę zrezygnować z subskrypcji?

Czy w cenie doliczony jest koszt wysyłki i odsyłki boxa?

Czy wysyłacie zestawy za granicę?

Czy zabawki są nowe?

Czym jest subskrypcja i jak to działa w praktyce?

Jak jest liczone 30 dni?

Jak odbywa się proces płatności?

Jak wygląda odesłanie boxa?

Kiedy otrzymam kolejny zestaw?

Kiedy otrzymam pierwszy box?

Kiedy wysyłacie zamówienia?

Kiedy wysyłka zostaje zrealizowana?

W jaki sposób dbacie o czystość zabawek?

Z czego składa się Zabawkowy BOX?

Masz więcej pytań?

W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań napisz: info@zabawkowybox.pl

Ta strona używa plików Cookies do prawidłowego funkcjonowania.